Mijn eerste reis - Reisverslagen van Lotte Dijkstra - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Lotte Dijkstra - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

Over een paar weken is het zo ver, dan vlieg ik naar Portugal!

Ik vind het super spannend en ik moet nog wel wat voorbereidingen treffen.
Op 2 januari vlieg ik eerst naar Porto en dan ga ik met de trein naar Coimbra en daar blijf ik 3 maandjes.

Ik heb er super veel zin in en ik zal jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen!

Recente Reisverslagen:

03 Januari 2015

Lang reizen..
Lotte

Hoi iedereen! Ik ben Lotte Dijkstra en ik ga minor volgen voor mijn opleiding in Portugal. In de stad Coimbra om precies te zijn. Ik ga hierheen in januari en kom in april 2015 weer terug. Ik ga proberen dit dagboek bij te houden & ik hoop dat jullie het leuk vinden om mij te volgen tijdens mijn verblijf in Portugal!

Actief sinds 14 Dec. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1315

Voorgaande reizen:

14 December 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: